VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kina Buffé

Kategori: Jag o min vardag

Nyss hemkommen efter en 2 timmars Buffé middag på Perstorpsgrillen med min mamma, Jocke(pojkvännen) o Marielle (en arbetskompis). Vi satt såklart ute.
Glömde tyvärr i all hast att ta med kameran, o jag som hade tänkt ta kort på allt vi åt. Men får väl försöka förklara de hela...

Sötsurmarinerad fläskfilé i sås med bacongarnering.
Kassler i chutneysås med ris.
Vegetariska vårrullar med valfrisås.
Wokad ris med strimlad fläskfilé och grönsaker.
Wokad kycklingfilé med thai röd curry och grönsaker

Inkl. salladsbuffè, läsk, kaffe, bröd & kakor


75kr/person o man får ju äta hur mycke som helst, men jag valde att inte äta mig proppmätt, för man vill ju orka röra sig sen.

Nu är de tvätta som gäller några timmar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: