VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måste tipsa om denna

Kategori: Filmtips

Hittade en serie för ett tag sen som heter Harper´s island. 13 avsnitt finns det, o kom bara till avsnitt 11, men upptäckte sen att den visade på tv o kollade avsnitt 12 i torsdags o nu väntat på sista avsnittet som visas idag, men så hitta jag det igår o tror inte jag kan vänta o se sista till tv sändningstid 23.40 ikväll.

I alla fall är detta en mycke bra serie om man gillar mysterier, blodiga mord, skräck, rysare o annat sånt där som gör det spännande. Kolla mitt tidigare inlägg som handlar om serien, där står det om handlingen.
Serien är ett måste, tror inte att de finns nån som blir besviken på den precis.



Karaktärerna i serien

Kommentarer


Kommentera inlägget här: