VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Törsten Har Infunnit Sig

Kategori: Jag o min vardag

Min mamma var här innan på middag. Vi åt matjesill o potatis, tyvärr fick vi inte tag på nån fin gräslök så de de fick bli hackad rödlök. Gott det med ju. Och nu när man ätit sån mat så blir man ju så himla törstig o kan dricka hur mycke som helst hela tiden. Och inte hittar man nåt som släcker den törsten heller.
Sill är så himla gott o finns ju i så många inläggningar, förstår inte hur man inte kan gilla det. Ok, jag gillar såklart inte all sorts sill, absolut inte stekt. Äter inte heller vissa inläggningar som t ex den med senap.
Men löksill är en klar favorit.



Så här ska de ju se ut, fast jag äter dock inte gräddfil

Kommentarer


Kommentera inlägget här: