VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gårdagsaktiviteter

Kategori: Jag o min vardag

En väldigt regnig dag igår...
Fick sluta lite över 15.00 på jobbet igår för att vi jobbat bra.
Cyklade rakt hem o strax efter kom pojkvännen.
Vi beställde pizza till hemkörning o åt.

Min pizza Kebab Special



Pojkvännens pizza Olympia, där han även la på massa sallad



Vi kollade en bra film medan vi åt detta, "Tooth and Nails"

Handlingen kretsar kring en grupp människor i en postapokalyptisk värld. Ett gäng mordiska kannibaler blir varse om deras existens och snart följer en blodig kamp för överlevnad.
 
 
 

Skådespelare:

Michael Madsen, Vinnie Jones, Rider Strong, Robert Carradine, Rachel Miner, Michael Kelly, Alexandra Barreto, Patrick Durham, Jonathan Sachar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: