VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Special uppdrag

Kategori: Jag o min vardag

Idag kom chefen o kalla på mig mellan fyra ögon. Han hade ett specialuppdrag till mig o att jag även skulle välja ut 2 st på jobbet som skulle få följa med på detta. Valde ut en kille o en tjej o han tyckte att mitt val var helt perfekt.
Uppdraget blev att vara på företaget som vi får produkter av o packa ner massa förrådsbackar i olika färger i plast.
Där ska vi även vara imorgon o nog även på måndag. Ett väldigt trevligt arbete där vi får klara oss själva o arbeta på egen hand, o detta fixa vi bra idag med ett bra samarbete.
Företaget bjuder oss på frukost o håller oss med kaffe, jag som varken dricker kaffe eller äter frukost. men får kanske äta lite imorgon, får se vad jag känner för då. Lever ju på min halvliter nyponsoppa på morgonen fram till runt 10-tiden.
Chefen sa oxå att vi ska bli belönade för att vi ställer upp på detta. Kan ju hoppas på att de blir att få sluta tidigare en dag.
Jag har ju gjort detta i massor då jag tidigare varit o arbetat där jag arbetar idag.


15 DAGAR KVAR TILL SEMESTERN!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: