VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ack ack ack

Kategori: Jag o min vardag

Fick tag på den som snott min tid i tvättstugan. Var såklart en icke svensk mamma. Oxå trodde hon att hon ändå skulle få komma in o fixa klart sin tvätt fast jag börjat tvätta på min egen tid, hur dum får man vara.
Så typiskt alla dessa utländska familjer i huset jag bor, dom har fått tillsägelse gång på gång hur det funkar o att man måste skriva upp sig på ledig tid o inte bara ta en tid som andra skrivit upp sig på. Och ändå går det inte fram.
Blir så trött på detta att man sällan/aldrig kan få tvätta på sin egen tid i lugn o ro. Alltid nån som förstör.

Har inga fördomar o inget emot utländska människor, men trött på att vissa gör som dom själva vill utan att visa hänsyn här där jag bor.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va fan gör hyresvärden ???? hmmm

    2009-03-20 | 09:07:44

Kommentera inlägget här: