VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

BOMBFARAN ÄR ÖVER

Kategori: Jag o min vardag

Visa sig vara en bil ca 50 m från min balkong som den misstänkta bomben låg under.
Det kom dit en robot vid 12-tiden o undersökte, strax efter fick vi veta att vi skulle evakueras inom kort ifall det var en bomb.
Vid 13-tiden såg vi bombpatrull o polis gå fram till bilen o då kände man att faran var över o en polisbil plockade upp det misstänkta föremålet o la det i bilen.
Så nu är faran över...
Skönt att inget hände, men vad är det för galningar som håller på med sådant.
Får väl läsa om de i tidningen sen.
Tog kort på roboten från min balkong,  till vänster om den röda bilen(ej den i carporten utan den längre bort).
Syns inte så tydligt här tyvärr utan mer när den förstoras i datorn.

  http://hd.se/perstorp/2009/03/29/bomblarm-i-perstorp/


            . 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va bara en tom låda

    2009-03-30 | 10:47:48

Kommentera inlägget här: