VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu har jag gjort det

Kategori: Jag o min vardag

Japp, nu har jag gjort det som jag sagt i så många år att jag skulle vilja men inte vågat.
Jag har färgat håret KOLSVART!!!!!!!!!!!!!
Precis sköljt ur det o sitter med handduk, blir spännande sen när det torkat.
Blev lite kvar i en av flaskorna, så pojkvännen tog i det i sitt stubb, rakar ju hans skalle med jämna mellanrum.

Har ju haft håret i färgen purple(lila/vinröd) nu i 2 mån men de har inte hållt som jag trodde de skulle.

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Åh, att jag är nyfiken på hur Du ser ut i håret nu då gumms...puss

    2009-03-10 | 22:13:20
  • crinis säger:

    hej!!

    jag tror at det blev skitsnyggt...

    2009-03-11 | 07:05:35

Kommentera inlägget här: