VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tisdag

Kategori: Jag o min vardag

Haft lite bloggfria dagar, kan behövas ibland, men nu är jag tillbaka så smått igen.
Var ute i ärenden med mamma i strålande solsken, men synd de blåser så förbannat, vi höll ju nästan på att blåsa iväg. Men nu är man hemma i tryggt förvar igen..haha.

Glömmer alltid kameran när jag går ut..*suck*..vill ju fånga vårtecken på bild nu. Får väl ut o ta promenader nu när jag ändå är hemma o arbetslös.

Såg en superbra film i helgen...XIII: The Conspiracy. Den varade nästan 3 timmar o så spännande från början till slut. Rekommenderar den starkt.
Lite ur handlingen:

USAs första kvinnliga president blir skjuten till döds medan hon håller tal. Mordet sänder chockvågor genom landet och en intensiv jakt på gärningsmannen sätter igång. Tre veckor senare dyker en skadad man upp. Han minns inget av händelsen eller sin egen identitet. Den enda ledtråden man hittar är en tatuering av talet XIII på hans hals. En fortsättning verkar vara planerad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: