VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trevlig dag

Kategori: Jag o min vardag

Mamsen o jag tog tåget till Hbg kl.9.42, landade sen på Engelbrektsboden vid 11-tiden.
Massor med kläder men tyvärr så hade jag inte råd till så mycke. Men de gör inget.
Köpte iaf en randig munkjacka för 99kr, billigt.
Mamma hitta desto mer.
Sen var jag på Lernia o hämta mina saker o mitt intyg på att jag gått där o det såg bra ut i de papperna.
Kom hem vid 15-tiden.




Hitta min katt Smulan i soffan när jag kom hem, så trött o så söt



Visst ja, glömde visa min midda igår. Egen kycklingwok o ugnsbakade morötter.



Och detta åt pojkvännen igår

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Åh, tröjan e ju så snygg...

    Maten ser verkligen kanongod ut... ser framemot när vi kommer och hälsar på Dig, och får smaka på Din mat... för vi ska väl göra ett försök till med att träffas va gumman..flinar



    Tycker om Dig min vän!!



    kram

    2009-03-09 | 20:50:34
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: