VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Underbart

Kategori: Jag o min vardag

Vet att många kommer o morra åt mig nu, men dom som känner mig vet detta...HAHAHA

JIIIIIIIIIIIIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De snöar o har gjort sen 16-tiden, så mysigt när de bara vräker ner så sakta o blir vitare o vitare överallt.
Jag fullkomligt älskar snö o blir lika glad varje gång de gör det. De spritter lixom i kroppen.

Skulle fångat lite bilder ute idag, men glömde tyvärr kameran när jag gick ut..*suck*..ska göra ett nytt försök imorgon, om jag hinner.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va be de för positivt me snön?? =)

    2009-03-12 | 19:41:46
  • Anonym säger:

    låter bra film .. hmm ska se till att björn ska ladda hem den =)

    2009-03-12 | 19:47:52

Kommentera inlägget här: