VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad Hände Igår?

Kategori: Jag o min vardag

Mamma bjöd på midda, grönkålssoppa, det är ju sååå gott.
Sen tillbringade jag kvällen med pojkvännen. Kollade såklart på Linda Rosing på 5an. Tänk som killarna bär sig åt där, de koncentrerar sig mer på varandra än henne, o ändå är dom där för henne. Får väl se vem hon väljer. Tycker dock att hon är blind för den där Hugo. Men hon kanske vill ha ett lammkött denna gången.
Lammkött är ju perfekt..hehe, tycker iaf jag. Har aldrig attraherats av äldre än mig själv.

Idag är det tvätta som gäller o sen blir det väl pysslande här hemma o lite annat. Får väl se, tar ju dagen som den kommer nu när jag är arbetslös.
Har iaf sökt några arbeten idag. Men fortfarande väldigt mörkt på arbetsmarknaden o fler o fler företag avskedar o är på väg i konkurs eller ska flytta utomlands. Vad ska det bli av detta land o är det moderaternas fel, eller var ligger problemet? Tror alla krig oxå är skuld i detta. Tänk om alla kunde samsas istället för att bråka pga att man har olika religionstro...*suck*.

Läste oxå på nyheterna att den där sjuka gubben Joseph Fritzl äntligen erkänt sig skyldig till alla brottsmisstankar o riskerar livstidsfängelse. Vadå riskerar? Kunde han ju tänkt på innan han gjorde allt det han gjort. Riktigt äckligt alltså, finns inte ord för sånt. Nä, lås in honom o kasta bort nyckeln o låt honom ruttna bort där(ursäkta språket, men hatar verkligen folk som berövar människan sin existens).


Kommentarer


Kommentera inlägget här: