VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen kom den

Kategori: Jag o min vardag

Varit uppe sen kl.7 och sen jobbat 8-16. Har varit en bra dag, inget och skriva om den inte.
När jag kom hem vid 17-tiden så börja det snöa, ÄNTLIGEN..(eller hur Rosis och Åsa). Men tyvärr vara det inte så länge...snyft. Jag som hoppades på ett vitt täcke på marken.
Har blåst riktigt mycke idag, mindre kul. Men tur man jobbar inne då.

Inte gjort så mycke sen jag kom hem mer än diskat och plockat undan och fått i mig lite kvällsmat. Fick bli snabbt där med pommes och panerad snitzel. Äter aldrig midda två gånger om dagen, men idag blev det så pga att jag inte var så hungrig till lunch och åt bara lite då.

Pojkvännen är här och kockar till sig nu, sen ska vi kolla på tv4:s "Oskyldigt dömd",. Bra serie om man gillar Persbrandt och det gör ju jag.

Kollar även en ny serie via min laptop i sängen innan jag ska sova som heter "Dollhouse", är på avsnitt 6 av säsong 1 och den blir bara mer och mer spännande. Har börjat räkna ut mycke saker där nu. Haft rätt i mycke redan, men så är det alltid med mig när det gäller filmer och serier, jag räknar fort ut händelser osv.

Blir nog bara detta inlägget idag så jag säger väl natti och sov gott här och hörs imorgon




Kommentarer


Kommentera inlägget här: