VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bling, bling

Kategori: Jag o min vardag

Jag är inte mycke för det här med smycken och sånt där.  Har 4 små ringar i höger öra o 2st i vänster, en stav i ögonbrynet, en liten guldriing i näsan, en stav i tungan, en enkel smal fotlänk som suttit där sedan 1999 o ett armband i platt kedja.


Halsband använder jag inte alls. Kanske lät som mycke fast jag nyss skrev att jag inte var mycke för sånt, men menar ju att jag inte köper nytt eller samlar på mig, utan det jag har på mig är det jag har o använder. Visst har jag flera halsband, örhängen osv som jag fått genom åren av folk vid dop, konfirmation, födelsedagar o sånt.


Med detta inlägg vill jag tipsa om en sida med riktigt snygga smycken


http://www.cocoo.se


Hittade en söt sak där i form av ett halsband, en liten liten laptop..sååå söt alltså

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Det är väl inte direkt för pälsen, men jag gillar inte när han är i soffan..

    Nja alltså en grind mellan köket och vardagsrummet, och då får han ju va i hela huset annars förutom våra sovrum, så jag tycker inte det är så synd om honom :)

    2009-11-30 | 23:11:16
    Bloggadress: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: