VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen innan fredag

Kategori: Jag o min vardag

Torsdag idag, en dag kvar på veckan sen äntligen helg så jag får gjort en massa som blivit liggande.
Dagarna, veckorna går riktigt fort nu. Hinner ju inte med något känner jag. I morse när jag kom upp så var alla gräsmattor vita av snö, inte mycke men det var ju dock snö som jag vill ha, men nu är det borta igen, snyft!!!
Har i alla fall varit och jobbat idag som vanligt. Vi är ett härligt sammansvetsat gäng som jobbar ihopa nu och det är himla kul.
Kan inget annat än att berömma dom varje dag(för er som inte vet så är jag ju arbetsledare).
Just nu gör vi en beställning på 44000 st pumpar i färgerna lila, rosa och svart, skitsnygga. Ska försöka fixa hem en så jag kan lägga ur den på bild här i min blogg. Eller får jag försöka fota den på jobbet.

Köksan Marielle gjorde mjölkchoklad pannacotta idag som såldes för 10kr biten till fikarasten. Himla gott, men lite väl sött för min smak, men åt såklart upp den ändå, allt gott kastar man inte..hehe!!!

Har fixat i köket med lunchlådan och plockat undan, och nu ska jag se glamour....




Kommentarer

  • Jessica säger:

    Ja det hoppas jag med, jag vill verkligen sluta =)

    Oj, du hade minnsan börjat hamstra du inför vintern ;) Jag hinner inte mer än komma hem med en flaska så är den slut, haha!

    2009-11-05 | 18:40:28
    Bloggadress: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: