VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag och 48 dagar kvar

Kategori: Jag o min vardag

Fredag igen, känns som det var igår jag sa det senast. Och bara 48 dagar kvar till julafton. Börjar längta efter all god mat som man dukar fram. Alla sorters sill, julskinkan, mammas supergoda köttbullar, prinskorvar, ägg och romsås m m.

Julmusten har jag ju redan gjort en start på och har många 1,5 liters flaskor i mitt skafferi. Går inte en dag utan att jag dricker något glas, så gott ju. Finns de som tycker jag är helt galen. VA, är jag? Nähähä tror jag inte..haha!!! Eller?

Fick sluta halv 4 idag på jobbet, skönt…men kom inte hem tidigare pga fick en del ärenden att göra. Också kom Jocke in med bussen från jobbet, han åker ju bil i vanliga fall, så jag väntade in honom på Ica. Snäll som jag är…*L*.

Nu ikväll är det ”Idol” som gäller att titta på med Jocke och till detta ska vi äta varma mackor.

Har även lånat filmer av en arbetskompis som jag tänkte hinna med i helgen.
”Haunting In Connecticut”, ”Hack”, ”Hit And Run” och 80-tals rysaren av Wes Craven  ”Deadly Blessing” med Sharon Stone.

Så nu ska jag hoppa in I duschen och göra mig klar för några timmar tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: