VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gott & Blandat

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp kl.7. Varit och jobbat 8-16. Sen blev det Netto och ica med Jocke (pojkvännen).
Hämtade bl a paketet från Haléns och där i var min nya vinterjacka, blev riktigt nöjd med den. Synd lite att den inte hade någon hätta, men men..får hitta nån cool mössa någonstans. Oxå 10 par boxertrosor/hipster.
Köpte lite av varje, tog lite foton på detta, dock inte på allt. Men på det som jag gillade bäst typ...




Hitta lite fint som har med julen och göra. En burk med pyttesmå polkagrisar som har ett snöre, så dom ska få hänga i min minigran till jul. Oxå fräcka julklappsetiketter och julklappssnören.



Sudoku tidningen som jag köper varje månad, ett måste och ett beroende.




Lite gott oxå. Sun Rice 3st för 12kr på Ica. Jättesalt på Netto för 5,50kr/påse, aldrig smakat så det ska bli spännande sen när jag öppnar en sådan.


Nu är det Tinas Cookalong och CSI på tv som gäller...






Kommentarer


Kommentera inlägget här: