VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

IDAG KOM DEN

Kategori: Jag o min vardag

Idag kom min kallelse till vaccineringen. Så måndagen den 23 nov ska jag dit och ta sprutan mellan kl.10-12. Hoppas att man bara får ont i armen och lite trött som alla andra runt omkring mig varit.

Min lilla hemlighet går framåt i en positiv takt. Får väl se när jag kan avslöja den här. Vill ju inte göra det för tidigt. Men oavsett hur det går så kommer jag att berätta om den såklart. För det är så himla roligt att just detta hänt mig. Har ju velat detta i ca 3år. Och även om det inte blir nåt stort av det så har jag ju i alla fall fått vara med om det. Och det är nåt positivt jag kan ta med mig genom hela livet.
Oj vad ni är nyfikna nu..hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här: