VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Saker och ting flyger omkring

Kategori: Jag o min vardag

Idag när jag vaknade vid 15-tiden (somnade vid 8-tiden i morse) så regnade det rätt bra hörde jag. Och sen när jag kom in i storarummet och skulle öppna balkongdörren upptäckte jag att de va storm ute. Och nu är det nästan orkanstyrka. Man ser lite av varje flyga omkring.
Jocke (pojkvännen) berättade om ett parasoll som kom flygande när han kom hem från jobbet.
Läste nyheterna på hd.se och de visade sig då att ett tåg kört in i ett träd ca 1 mil från där jag bor pga stormen, hoppas inte någon skadat sig allvarligt.

Nu sitter jag är här med en coca cola burk och mumsar på chili majssnack. Strötittar på "Bonde söker fru".


Varför jag vaknade så sent undrar ni säkert. Men det tillhör min lilla hemlighet..hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här: