VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndagsgöra

Kategori: Jag o min vardag

Sitter här nu och tänkte att jag kunde blogga lite medans golven torkar. Har riktigt ont i min arm nu och senskideinflammationen i höger hand. Blir så när man gör en massa i flera timmar som påverkar det. Har tid för detta på onsdag hos arbetsterapeuten. Blir väl röntgen nästa gissar jag, för ingen utav skenorna har gjort så det gått över.

Har tvättat och städat klart nu. Och även gjort ett storkok för frysen, det blev "Gryta á la marie" (finns under kategori: Recept för den som är nyfiken på vad det är).
Det är riktigt gott kan jag lova. Tänkte gjort nåt med fisk också men inte köpt hem det, så det får bli under veckan.




Matlådor för frysen, bara att koka ris sen eller vad man vill ha till

Kommentarer


Kommentera inlägget här: