VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

TISDAGKVÄLL

Kategori: Jag o min vardag

Ikväll har jag varit på "drop in" vaccination mot svininfluensan. Den kändes inte alls men däremot blev överarmen varm och lite domningar en timme. Sen har det inte varit mer, känner mig lite trött, har hört från andra att dom oxå blivit de.

Får väl se vad mer det blir för biverkningar. Bättre det än att få influensan i alla fall.

Var sen på Netto och fyndade bl a 2 kg milda margarin 30kr, 4 kg mjöl 15kr, mörkchoklad, julmust, svamp.

Efter det blev det hem och äta. Jocke och jag har tagit en lugn kväll och han gick nyss hem och la sig pga upp kl.6 imorgon, det ska ju inte jag. Utan jag tänkte jag skulle ut i köket nu och baka chokladmuffins. Resultat kommer senare eller imorgon

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: