VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tvättstugan

Kategori: Jag o min vardag

Idag när jag kom ner i tvättstugan och skulle börja tvätta kl.12 fick jag som vanligt dra ut tvätt ur tvättmaskinerna och torktumlaren. Att det ska vara så svårt och passa sin tid där...suck.
Och sen visa de sig dessutom att den ena maskinen inte funka som den skulle så tvätten där i fick jag tvätta om i den andra maskinen. Och aldrig att där är städat eller nåt sånt.

Sen inte nog med det, utan torkrummet ska ju vara tömt en timme efter avslutad tvättid, alltså kl.13 och den tvätten där inne fick jag oxå rycka ner.

Suck...Gissa om man är trött på sina grannar i husen som inte vet vad tider är. Alla vill vi ju utnyttja vår tid fullt ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: