VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go´morron lördag!!!

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl. 9.05 och kunde inte somna om, men de gjorde inget för kommer man upp i bra tid brukar man få mycke gjort. Så om ca en timme ska mamma och jag ta cyklarna och ut i samhället på en shoppingrunda, handlar mest om mat och sånt där men ändå.

Kollade på Idol igår, men såg inte röstningen utan valde sängen o filmerna "Gag" en sjuk, galen tortyrfilm, oxå "Baby Blues" om en mamma som får en psykos och börjar plåga o ta död på sina barn, en bra gripande film.



Tillbaka till Idol, tyckte att fel åkte ut denna gången, gillade Erika bättre än Rabih så han kunde åkt ut. Lite roligt ädå för alla andra röstningar har jag tyckt lika.
Min idollista:
1. Tove
2. Calle
3. Reza
4. Erik
5. Mariette
6. Eddie
7. Rabih


Nähä, nu ska jag få i mig lite frukost

Kommentarer


Kommentera inlägget här: