VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Idol vs Michael Jackson

Kategori: Jag o min vardag

Precis sett på "Idol". Alla där är mycke duktiga, fast om jag måste välja någon att åka ut så får det bli Niklas eller Camilla efter vad dom åstadkom ikväll.
Men tv-tittarna bestämmer ju, så det ska bli spännande o se om ca 45 min vem som åkt ut.
Svårtippat.
Men mina favoriter är Tove, Calle, Reza, Erika och Mariette.
Eddie är mer en söt pojkbandskille och hade gjort sig bra i en sådan karriär.
Erik är väl mer åt rock och sjunger oxå väldigt bra men där är nåt med honom jag inte kan sätta fingret på, därav att han inte tillhör någon favorit för mig.
Oxå sist men inte minst han som börjar på R....glömt hans namn..haha..inte snällt ju. Men han har en röst som låter samma hela tiden oavsett låt han väljer. Rabih heter han ja.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här: