VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Maffig frukost

Kategori: Jag o min vardag

Nu är frukosten avklarad. Riktigt maffig blev den så nu behöver man väl inte äta mer idag...haha.
Blev ju bara Jocke o jag eftersom mamsen blivit dålig. Så vi avnjöt den framför tv med ett inspelat avsnitt av CSI Miami.




Min frukost bestod av frallor med ost, salami och gurka, räksallad och skinka, ägg och löksill
Och SÅKLART ett glas JULMUST!!!!




Jockes frukost bestod av frallor med ost och marmelad, salami med mjukost och gurka, skinka och mjukost med gurka, ägg och löksill med tomat och oliver


Kommentarer

  • Rosis säger:

    Meh vad e det jag ser... färdigskivad ost... och inte är det väl must eller cola Du dricker till frukost eller??...tihi

    2009-10-24 | 14:41:16
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: