VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min födelsedag

Kategori: Jag o min vardag

Idag är det min födelsedag, ja den är ju snart slut, men i alla fall.
Har såklart fått presenter o massa grattis via sms, mail o annat sätt på nätet. Tack alla ni som kommit ihåg mig, sånt blir man glad för.
Firar inte mina födelsedagar på nåt speciellt sätt längre, kanske när man typ nollar men annars är de inget viktigt direkt.

Blev i alla fall glatt överraskad ikväll, för vid 18-tiden så kom mamsen med en mycke fin överraskning i form av en varm smörgåstårta o den hon gör är en riktig höjdare.
Avnjöt den tillsammans med henne o Jocke.
Min katt Smulan var oxå med på ett hörn med fin tonfisk.

KOLLA IN TÅRTAN ALLTSÅ, SER DEN INTE GOD UT?






NU BLIR DE SNART KUDDEN, SOV GOTT SÅ HÖRS VI IMORGON


Kommentarer

  • linda säger:

    stort Grattis på födelsedagen. Hoppas att din dag varit bra vännen. Jag ska svara på ditt mail så fort jag har lite mera tid, allt är bra . Mitt i en stor renovering bara . Varma kramar Linda

    2009-10-12 | 23:39:11
  • Din älskling säger:

    Ja nu är du ett år äldre. hoppas det känns bra. blev ju inte riktigt såm vi hade planerat i verkstaden.hehe. men vi tar igen det i morgon. du får sova gott och dröm söta drömmar om mig. puss älskar dig

    2009-10-12 | 23:39:46
  • www.travel-in-uzbekistan.com säger:

    Amazing article, lots of intersting things to digest. Very informative

    Svar: Enjoy :P
    shaminelle

    2013-03-15 | 07:08:33
    Bloggadress: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här: