VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min lördag så här långt

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade halv 8 och kände att de va väl fasen om jag inte skulle få sova länge nån gång när det är helg. Så jag la mig igen vid 9-tiden och lyckades sova till och från fram till strax runt 1-tiden.
Så sen dess har jag städat och torkat av köket. Äntligen fått igång min storstädning som ska vara klar innan söndagkväll.

Helg och jag är ensam hemma, Jocke har åkt till sin mamma, vilket han ju gör 1 gång i månaden och hjälper henne med lite av varje med hennes hus och trädgård.
Saknar honom såklart, men ibland kan det vara skönt att få lite tid för sig själv.

Ska göra mig några räkmackor ikväll och titta på nån bra film. Eller kanske fortsätta se på Heroes säsong 3 eller Lost säsong 5, får se vilket de blir.

Återkommer senare med mer info




Ett mycke bra schampoo och balsam jag använder...
Har byggt upp ett lager med flera flaskor, fanns billigt på ica, 20kr per schampo flaska o 24 kr per balsam flaska på netto. Så nu har jag sånt för ca ett halvår framåt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: