VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag, söndag, söndag

Kategori: Jag o min vardag

Söndag och då är det alltid full rulle hos mig, konstigt nog. Vaknade strax innan kl.9 och var då uppe o gav katten sin frukost. La mig sen igen o kelade med henne och tittade på inspelat "Våra bästa år" som jag spelat in under veckan som gått.
Vid 11-tiden kom pojkvännen och då blev det frukost. Och nu har vår tid i tvättstugan börjat. Under den tiden ska jag städa och lite annat här hemma, fixa middan till att ha med på jobbet imorgon och sen blir de middagslagning till kvällsmat med pojkvännen och lite tv.

Just de ja, vi åt gott igår. Här kommer bilder på hur våra tallrikar såg ut då



Min tallrik: Min egen hemlagade mos, stekt fläsk, broccoli och en sallad




Pojkvännens tallrik: Min egen hemlagade mos, kotlett, lingon, grönsaker o en sallad


Kommentarer


Kommentera inlägget här: