VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Svar på vad det blev

Kategori: Jag o min vardag

Avslöjar härmed att bilden på en del av ingredienserna blev amerikanska pannkakor med grädde och jordgubbssylt.
Det blev mamma, Jocke och jag som åt av detta. Riktigt gott var det. Till och med mamma tyckte om det som egentligen inte gillar pannkakor, men det är nåt visst med amerikanska, mer smak o fyllighet.
Tror jag får göra de en gång till i veckan för där blev ju grädde över. Synd och slänga.

Nä nu ska Jocke gå hem och nanna kudde och jag ska gå och lägga mig, blir nog att se en film via min bärbara dator eller läsa lite. Samma beslutsångest varenda kväll jag lägger mig och ändå hamnar jag med en sudoku tidning haha.

Natti och sov gott så hörs vi imorgon





Kommentarer


Kommentera inlägget här: