VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Veckan som gått

Kategori: Jag o min vardag

Veckan som gått har varit helt ok. Händer inte så jättemycke nu ju. Jobbar 8-16 o sen är de massa hemma som ska skötas på kvällen, oxå vill man ju koppla av mev tv o träffa pojkvännen.
Helgen har varit lugn, städat en hel del och ska ta resten nu idag o även tvätta.

Kollade såklart idol i fredags o tyckte väl inte att riktigt att rätt person åkte ut. Killen (glömt hans namn) som Carolina duellerade mmot var faktiskt sämre.
Vad gäller vinnaren hoppas jag på Tove känns de som, hon har allt "de där"!!!

Just de ja förra helgen gjorde jag egna räkmackor o dom tog jag såklart en bild på o den kommer här








Smulan o Jocke delar på en glass. Ser ni hur hon riktigt njuter



Kommentarer


Kommentera inlägget här: