VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Uppdateringar

Kategori: Jag o min vardag

Har tyvärr inte blivit så mycke bloggande under denna månad som jag velat. Först var det ju en kraftig förkylning som slog ut mig i nästan en vecka. och sen bara några dagar senare åkte jag på ryggskott o min ischias bröt ut igen, så det har lixom inte varit läge att sitta vid en dator då.
Men ska försöka komma tillbaka nu o bli lite flitigare.

Har väl inte hänt så jättemycke här kanske.
Är ensam arbetsledare på jobbet nu o det funkar jättebra. Alla är snälla o trevliga mot mig, inget o klaga på där inte. Jo, att en del gott kunde jobbat lite bättre så att inte vissa får jobba för dom oxå.

Jocke o jag firade 1 år tillsammans igår, de va trevligt o mysigt. mer säger jag inte..hehe

Jag jobbar o står i o har o göra när jag kommer hem. Oxå vill man på kvällen koppla av med serier som man följer.

Snart är det oktober o man fyller 42 år, inget jag känner av. Känns som jag är 25 år ungefär. man är ju inte äldre än man känner sig o det här med kriser finns inte hos mig. Jag tar en dag i taget o trivs med det.


Nä nu kallar tvättstugan....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: