VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

36 tim och 4 kvar

Kategori: Jag o min vardag

Då var 36 timmar avklarade denna arbetsvecka, bara 4 kvar imorgon kl.14-18, skönt med en kort fredag och sen få lite helg och ledigt.

Det jobbet jag gör nu är kanon, de som oxå jobbar där går ju på dagtid så dom 3 går kl.16 o sen är jag helt ensam fram till kl.23. Helt perfekt, gillar att sköta mig själv.
Sittande jobb visserligen, jag gillar ju som jag sagt innan att stå och jobba eller ja gå mellan maskinerna och packa produkter, sköta maskinerna osv. Men men, detta är ju mycke mer vilande för min ischias så det är ju bra på det viset, men ack så monotont och inte bra för min axel, tennisarm o senskideinflammation som tyvärr sitter i en och samma arm. Men håller på att träna upp vänstern nu så bägge armarna kan göra samma sak lika mycke och det går hur bra som helst.
Har tagit lite bilder idag på min arbetsplats så jag lär väl lägga upp dessa i helgen.

Sitter ju och sätter i skruvar i olika sorters och storlekar på paneler med en skruvmaskin som går på tryckluft. Tur det inte är förhand för det hade aldrig gått, men några moment är förhand tyvärr, har jag gjort en gång men dock inte så många detaljer men gissar att det lär komma då och då längre fram.
Oxå tvättar jag ibland produkter i sprit efter att jag blåst bort damm med tryckluft. Så det är ett väldigt varierande arbete än så länge.

Mötte chefen idag och fråga om jag alltid skulle jobba eftermidda, han svara med att han skulle komma in till mig senare, men där kom ingen. Hoppas få veta imorgon. hade varit skönt med 2-skift så man jobbar kl.6-14 varannan vecka, man får lite mer gjort då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: