VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Annandag påsk

Kategori: Jag o min vardag

Somnade i morse som vanligt och vaknade vid 13-tiden, låg o snooza ett bra tag...skönt..haha.
Idag har jag inga planer alls. Bor i sovrummet med tv och dator typ. Skönt och bara få ta det riktigt lugnt och göra just ingenting.
Ska prova en ny maträtt idag, är tipsad om 2 ingredienser men sen blir de eget recept, återkommer med det senare när det är avsmakat.

Min katt ligger här och sover gott i min säng



Rena hösten ute idag så jag tänker inte gå ut, har ändå inget ärende ut så. Allt får vänta till imorgon

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Jag viftade med min kvast, och så försvann all snö igen, haha

    Ja, det var mysigt att sova i husvagnen :D

    2010-04-05 | 17:46:07
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: