VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen hemma igen

Kategori: Jag o min vardag

Ikväll kom Jocke hem. Har varit tomt utan honom även om han bara varit borta 2 dygn. men man är ju van att träffas varje dag.

Idag har jag tvättat kl.12-17.
Jocke och jag åt sen midda och åt sen upp äpplepajen jag gjorde igår, sen var vi riktigt soffmätta..haha.

Imorgon är det måndag och ny vecka, inga planer än så länge. Men hoppas på att chefen ringer så jag får jobba nåt under veckan. Veckan som gick var jag ju ledig, jobbigt att gå hemma för länge.
Annars får jag väl ringa och trycka på.
Hoppas det blir en vecka med fint väder. Men väder som väder, går inte och göra nåt åt och jag klagar aldrig. Fast längtar ändå till nästa vinter..haha!

Imorgon firar Jocke och jag 19 månader, oj vad tiden går. Men blir väl så när man trivs tillsammans.

Nu ska jag pyssla med lite av varje här hemma, så jag säger godnatt nu, så hörs vi imorgon...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    grattis grattis //emma

    2010-04-19 | 05:19:17

Kommentera inlägget här: