VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredagshändelser

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid halv 11 tiden, jobba ju till 23 igår och somnade runt 3-tiden inatt.
Var rätt trött när klockan ringde vid halv 10 så jag tyckte jag behövde vila lite till.

Varit och jobbat kl. 14-18, slutar tidigare på fredagar, skönt faktiskt. Men saknar nätterna, bättre och jobba då tycker jag plus mer i lön.

Direkt efter jobbet cykla jag och mötte Jocke utanför Ica och vi handlade lite. Sen blev det hem och tog det lugnt. Lite tv, data, mat och en dusch.
Och nu gick nyss Jocke och jag har flyttat in i sängen för att titta på lite inspelat från tv som jag missat pga arbete till 23.00 hela veckan.
Vi kände båda att vi behövde komma i säng lite tidigare, så vi kommer upp i tid och får städat och lite sånt imorgon, så har vi kvällen på oss sen i lugn och ro att umgås.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: