VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härlig start på ny vecka

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 11-tiden, somna ju sent inatt. Jocke kom ner strax efter, satt och planerade lite för veckan och då ringer telefonen och det är från jobbet om jag kan komma idag.
Självklart så sa jag ja, men att jag inte hinner till 14.00, men det var ok.
Så jag fixade till en midda att ha med mig och cyklade snabbt upp till Netto och fick hem de viktigaste som jag behöver under veckan.
Sen bar det av och jobba, mellan kl. 15.30-23.00 blev det. Jobbade själv med att skriva i skrivar i paneler, 12 st i varje. Sittande och enkelt arbete, fast gillar bättre och stå och jobba. Men det går detta med. Går ju tyvärr inte och stå och göra detta.

Jocke var hos mig när jag kom hem, snällt så slipper Smulan vara ensam hela tiden, för er som inte vet så är Smulan min katt.
Vi åt minibaguetter med bl a en röra han gjort med ägg, rödlök, tonfisk och majonäs och kryddor, supergod var den, ska försöka hinna göra en egen imorgon.
Vi gör ju många såna här olika röror att ha på mackor.
Får väl ta och lägga ut dom här under recept om det är nån som vill prova, enkelt och billigt.

Jocke gick nyss hem och jag sitter nu i sängen med min laptop, ska farma lite på facebooks farmville, sen blir det väl läsa lite innan det är dags och sova.

Hoppas alla haft en bra måndag, min blev ju bra för att jag fick jobba, kallar jag en bra start på en ny vecka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: