VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härligt väder

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade vid 10-tiden...

Mamma kom med bullar, så hon, Jocke och jag vi tog en fika hos mig ett par timmar.

Sen drog jag igång med och putsa fönster i vardagsrummet, oxå var jag ju tvungen och städa av balkongen oxå i detta fina väder ifall det blir så man kan sitta där ute inom kort. Blev nog runt 10 spannar vatten som jag hällde ut över golvet där, men inte finaste golvet ju så de blir väl aldrig riktigt rent. Så är de med en kass hyresvärd, han lägger inte pengar på något alls här i stort sett.
Fönster ser hemska ut, snart trillar väl glasrutorna ut en efter en hos oss alla här, har klagat på detta men de fattar i han ändå.

Tog en liten paus nu vid datorn, snart dags och forsätta städa en del inomhus


Här nedan kommer lite foton från vår park, ankor och snödroppar








Kommentarer


Kommentera inlägget här: