VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inget speciellt, eller???

Kategori: Jag o min vardag

Har inte så mycke och berätta om dagen eftersom jag jobbat kl.14-23.
Jo kanske att chefen kom innan ikväll och pratade en stund, han skämtade och hade sig. Men även lite allvar angående mitt arbete och tider.
Jag ska så småningom börja med 2-skift, skönt och få jobba kl. 6-14 varannan vecka så man får lite mer nytta av dagarna.
Ska även bli en person till på mitt skift vilket innebär att jag inte kommer att jobba ensam mer. Hoppas det blir nån bra och trevlig, även om jag har lätt för att ta alla personligheter.
Men att kunna skämta och ha kul är ju A och O samtidigt som man gör nåt viktigt.

Ligger nu i sängen med min laptop och ska farma lite på facebooks farmville, sen läsa mina favvo bloggar. Därefter släcker jag lampan och hoppas på en hel natts sömn.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    va söt bild :)

    2010-04-27 | 11:42:13
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • jessica säger:

    Härligt att du fått jobb där marie. Jag vet ju hur länge du har velat ha en anställning där. Stort grattis till dig =)

    2010-05-01 | 11:28:59
    Bloggadress: http://jessivega.blogg.se/

Kommentera inlägget här: