VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lång väntan = positivt resultat

Kategori: Jag o min vardag

Varit och jobbat kl. 14-22, slutade en timme tidigare för att jag blev klar med det som ställts fram till mig. Så imorgon ska jag be om mer så jag kan jobba till kl.23.

Idag kom chefen och sa att jag ska bli fast anställd....så glad jag blev. Ni anar inte alltså.
Som jag har gått och längtat efter detta. Har ju "tjatat" på honom om anställning sen dag 1, jag började ju jobba där i november 2009.
Så väntan har äntligen gett ett positivt resultat. Vet inte mina tider än, men verkar som det blir ständig eftermiddag eftersom de som jobbar dagtid är tillräckligt många. men de gör mig inget just nu i alla fall. mer i månadslön med eftermidda med OB-tillägg.
Så de blir då mån-tors kl.14-23 och fredag kl.14-18. Skönt med tidig fredag, men det är ju för att jag jobbar 9tim/dag de andra dagarna.

Kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är idag....säger bara JIIIIIIPPIIIIIE och grattis till mig...hehe!!!!!!!!!!!

Negativt är ju att Jocke och jag inte kommer att ses mån-tors eftersom han kommer att jobba kl.8-16 när hans sjukskrivning går ut.
Blir väl en halvtimme eller nåt när jag kommit hem, för sen ska ju han sova för att orka upp nästa dag...





Kommentarer

  • Åsa säger:

    Grattis vännen :) Så kul för dig, det var ju det du ville:) Kram

    2010-04-21 | 06:45:16
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • Anonym säger:

    va kul grattis :)

    2010-04-21 | 08:51:57
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Rossis säger:

    GRATTIS!!!



    Men att Du kommer att jobba ständig förmiddag som Du skrev, stämmer ju inte..tihi Inte med de tider Du har skrivit ner iaf..



    pöss

    2010-04-21 | 15:08:32
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: