VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördagsgöra, eller inte?

Kategori: Jag o min vardag

Hade himla svårt och somna inatt, fick ta tv och en bok till hjälp, så vid 5 i morse var jag sovande.

Gick upp strax efter 12, inte gjort mycke sen dess, mest facebook och farmville.
Min plan är att städa av ordentligt här, hinner ju inte så mycke sånt på vardagar nu när jag haft ständig eftermidda. Och vill ju vara förberedd om de blir så nästa vecka oxå.

Har fått i mig en macka nyss, har planer på en runda till Netto och funderar på att ta det innan jag drar igång med att röja här, men kan inte bestämma mig.
Visst..kan ta städningen imorgon oxå för då har jag ändå tvättedag. Men bättre och dela upp det känns det som. Eller känner jag mig själv rätt så blir det allt på en gång imorgon..haha







Kommentarer


Kommentera inlägget här: