VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Majblomma & Löning

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 10-tiden (somnar ju sena nätter). Fixa lite här hemma.
Jocke och jag följde mamma till tåget vid halv 1 för hon skulle åka ner till sin mamma.
Sen blev det lite ärenden här och var..löning idag ju. Träffa på massa folk här och var och prata med. Bl a en mamma med sin dotter som sålde majblommor. Köpte en liten som jag gör varje år, samlar på de, har från varje år ca 30 år tillbaka.



Kom hem vid 16-tiden. Så nu har jag betalat mina räkningar och fixat med en del papper, alltså varit duktig..haha..nejdå, det är ju en självklarhet att man betalar sina räkninar direkt när man får lön, tycker i alla fall jag.


Kom idag på att det ju är helg imorgon, vilket innebär att Jocke ska tillbringa helgen hos sin mamma. Och min mamma har åkt till sin mamma..hmm...och jag får vara ensam...stackars mig...haha, nejdå, jag har som jag ska fixa med. Får passa på när man får lite egentid ju.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    skönt va själv ibland men ej för ofta :P



    ja kul se hur olika majblommorna e :P



    Löning idag lyx :P

    2010-04-15 | 17:41:10
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Läs igen , blogga precis :) //emma

    2010-04-15 | 18:18:30

Kommentera inlägget här: