VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mår inte så bra

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid halv 1, men så somna jag inte förrän 5 i morse.
Mår inte så bra, fick min mens inatt och har världens mensvärk, tagit panodil men dom lär inte funka fullt ut, men man får ju ta dom ändå och hoppas på det bästa.

Idag har jag inga planer. Tänkte cykla till netto en runda, men de blåser rätt bra så jag får se senare.
Ska i alla fall dammsuga och torka golven nån gång under dagen.
Annars blir de bara lugnt med datorn och mina små projekt med den. Har filmplaner oxå, kul med maraton. Blev ju bara 2 inatt.

Blev bjuden ppå fest men de tacka jag nej till. En del av folken är inget att umgås med. Jag umgås inte med folk som snackar skit om varandra och ljuger. Jag väljer mina vänner noga.



Kommentarer

  • Anonym säger:

    fy för mensvärk hoppas de blir bättre.



    Bra du väljer vänner , ja har få vänner men de bryr jag mej ej om men man har massa ytliga bekanta

    2010-04-17 | 17:04:44
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: