VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är de snart ny vecka igen

Kategori: Jag o min vardag

Veckorna går riktigt fort nu. Visst, det gör inte så mycke eftersom vi går mot sommaren, till och med jag som är vinterfantast tycker det ska bli mysigt med sommar..wow va..haha.
Nä men visst gillar jag vår och sommar, det är ju så fint med allt som blommar överallt och att man kan ut i skogen mer än på vintern.
Saknar att inte ha hästarna att ge sig ut på, men vem vet, kanske köper en ny häst nån gång.

Idag har jag i alla fall fått tvättat och städat, skönt
Jocke och jag fixade midda innan ikväll som blev helstekt kotlett, potatis, sås, stekta aubergine skivor och gurka och tomat. Riktigt gott med detta, har ju levt på kycklingfilé med nudlar och grönsaker hela veckan.

Vi skulle egentligen sett filmen "Flickan som lekte med elden", men vi fastna i Wallander filmen på tv4 så vi får se den en annan dag. var ju tänkt för mig att läsa boken innan men det kan jag nog glömma, dåligt med tid att läsa just nu.

Skulle även ätit äpplepaj till filmen men vi var så mätta efter middan så vi orkade inte, men den är i alla fall gjord och kan ju ätas imorgon.







Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag frossa är gott :) men bara de sker helgen ej alltid haha ej bra för hälsan :)



    2010-04-26 | 07:59:23
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: