VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Solig lördag

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 11-tiden(somna 4 i morse), äntligen fått sova lite mer.

Varit ute med mamma och Jocke, vi var bl a på Ica. Får ju blir inköp på helgen nu, så slipper jag tänka på sånt i veckorna när jag jobbar som jag gör.
Härligt väder med sol, men tyvärr inte så varmt. Mycke som blommat och annat som även är på gång att slå ut. Våren är mysig på de viset med att det är så mycke som händer i skog och natur.

När vi kom hem så tog vi en fika hos mig, mamma bjöd på munkar. Gott!!!

Ska väl städa av här nu, plocka undan, dammsuga och torka golv. Så kan man ta det lugnt sen.
Jocke och jag har planerat tacos till ikväll.




Kommentarer

  • Anonym säger:

    he he he ja du vet varför ja e trött på jobbet .. haha



    ja man blir ju de av sitta glo .... mera tröttq

    2010-04-24 | 21:29:52
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: