VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tvätta & städa

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 11-tiden, somna ju sent igår.
Så nu håller jag på att städa och tvätta för fullt, lär väl inte bli klar innan det blivit kväll, så jag återkommer med uppdatering om gårdagen senare ikväll.

Härligt väder idag med sol och 20 grader på min balkong, underbart...
Man skulle egentligen varit ute men måste fixa här hemma så man har fått undan allt innan eftermiddags arbetsveckan börjar igen, vill inte stå med massa städande och sånt när jag har så lite ledig tid. Och att gå upp 8 på morgonen för sånt är inte min grej, för den delen så går de inte och somna kort efter man slutat jobba kl.23, utan det tar mig några timmar att varva ner ju. Man ska ju duscha och äta lite och sånt där...


Trevlig eftermidda/kväll till er alla, hörs senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: