VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skärpning...Grrr

Kategori: Jag o min vardag

Ja nu måste det bli skärpning med mitt bloggande. Har nu placerat min laptop i sovrummet i hopp om att i alla fall blogga varje kväll innan jag ska sova, hoppas på att det kommer att funka..


Varit en bra dag idag, jobbat kl:06.00-14.00, efter det var jag på ica en runda sen hem och tog hand om hemmet och åt midda. Oxå har loverboy varit här några timmar ikväll. Sen hade han bråttom hem pga fotboll... Ja usch, han håller på HIF (tvi o behöva skriva bokstäverna)..jag håller ju på MFF..hehe.
Sen blev et en hel del data o hittat lite kläder jag vill skicka efter.

Hmm...försökte lägga in lite bilder men de gick inte, får försöka ta reda på imorgon var felet ligger.

Och nu blir de lite tv i sängen o sen försöka nanna kudde..

Sov gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här: