VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gott Nytt År!!

Kategori: Jag o min vardag

Har fortfarande väldigt mycke runt omkring mig som tar tid o massa jobande med övertid o sånt.
Jag mår bra o lever livet ändå, inga tråkigheter här o aldrig ens deprimerad. Utan som sagt min tid räcker inte till att blogga just nu. Men hoppas på att det nya året ska börja bättre med i alla fall minst ett inlägg per dag.

Julen blev precis som jag ville ha den tillsammans med mamma. Och jag var till o med ledig i hela 5 dagar, men dom försvann i racerfart tyvärr.
Imorgon med, sen ledig i 3 dagar, ska bli skönt.

Blir eventuellt att jag flyttar min blogg oxå inför 2011, känns som jag vill göra en nystart där.
Men återkommer till det om de blir aktuellt.

Ni som vill fortsätta följa min blogg får gärna lämna ert namn o ett meddelande här

Önskar alla läsare ett riktigt Gott Nytt År o gör inget jag inte skulle gjort..haha


Kommentarer

  • emma gilbertsson säger:

    Gott nytt år

    2010-12-31 | 09:34:08

Kommentera inlägget här: