VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny måndag

Kategori: Jag o min vardag

Måndag igen, fy vad veckorna rusar iväg alltså. Dan före, dan före, dan före dopparedan idag ju. Närmar sig julen med stormsteg, o härligt att vi har massa dm snö o mer kommer de hela tiden. Nu trivs jag verkligen.
 
Idag är de arbete som gäller mellan kl:14-23 o samma gäller tis- och onsdag, sen 4 dagar ledigt.
Ska bli skönt med kort vecka med tanke på hur mycke jag jobbade de 2 tidigare veckorna.
Hoppas jag slipper göra nåt så fysiskt krävande som de varit en tid nu. Har ju knappt orkat med nåt hemma, fast i helgen fick jag faktiskt städat o bakat kardemummabullar, till o med frostat av frysen. Kanon o göra på vintern med massa minus, bara o packa ner allt i kassar o ut på balkongen, där håller de sig bra de timmarna de tar.

Nähä, dags o ta tag i de sista innan jobbet kallar

Önskar alla en trevlig måndag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: