VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandad helg

Kategori: Jag o min vardag

Som sagt varit gräsänkling i helgen, vilket innebär att Jocke är hos sin mamma. Skulle kommit idag, men blir imorgon så får han lite mer tid med henne eftersom de ses så sällan.

Igår kollade jag klart serien "Dollhouse", så jäkla bra serie alltså. Mitt tips är att kolla in denna, ni kommer inte att ångra er. Finns i 2 säsonger. Och jag vet var man kan få tag på dessa "gratis".
Oxå såg jag 2 filmer "The Toolbox Murder At 2500" och "Soul Assassin", så hon var runt 8-tiden när jag somnade i morse. men så är det att jobba natt, man fortsätter med sena nätter annars blir de så fel.

Idag har jag tvättat, nyss dammsugat o ska städa vidare strax.
Var på Ica innan ikväll med Marielle, fick låna en serie box av henne "Sleeper Cell" som jag ska se inatt.

Fixade midda oxå för ett par timmar sen. Stekt kycklingfilé, ris o min egen svampsås o grönsaker, o så här såg den ut..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: