VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny vecka och nya möjligheter

Kategori: Jag o min vardag

Måndag och ny vecka, inget planerat. Sover på dan och uppe på nätterna blir de som vanligt fall i fall dom ringer och säger att jag ska jobba natten...
Hoppas på många nätter denna veckan, tycker ju mitt nya jobb är jättekul!!! Tänk, jag har redan varit där i 3 mån, tiden går fort när man trivs och har kul...
Visst saknar jag mitt gamla jobb och folket där, men tyvärr fanns där ju inte någon chans till fast anställning pga av anställningsstopp och indragningar.
Mycke synd för jag trivdes där med min roll som arbetsledare. Alla bemötte mig på ett positivt sätt och respekterade mig och mina beslut. (ni vet vilka ni är)

Varit ute idag, Jocke o jag var på Netto och Ica. Massa snö överallt, svårt och cykla nu när de var nollgradigt, massa mjukt och slirigt ju. Mer snö är på väg hörde jag. Härligt...vi har ju flera dm nu och det händer minsann inte ofta här i Skåne så jag är såklart överlycklig för detta mysiga väder...*hehe*.
Måste försöka komma ut i skogen och ta fina mysiga vinterbilder.

Ikväll blir de en del på tv som jag följer. Oxå en god midda såklart (snitzel, råstekt potatis, svamp och sallad) . En sen sådan blir det idag, till typ CSI vid 21-tiden.
Ska även fixa klart här med lite av varje, så det bara är dammsuga och torka golven kvar imorgon, hoppas jag.
Lätt man fastnar vid datorn ju..facebook har lixom blivit som en magnet, fy på mig..haha.


                                              




Kommentarer


Kommentera inlägget här: